::Followers ♀♂ ::

[ biar lah blogpot ke claypot ke~ ]

halu..halu..halu..
Assalamualaikum..

malam semalam, housemate umah sewa tetibe je suh aku bagi link blog aku kat dye..
'eh, bile mase dye berminat nie..' aku pon sent lah link blog aku kat dye..
then, 'apex, cube ko try delete huruf S kat blogSpot tu'
aku pon agak terkejut jugak lah cket memula..

sebagai blogger yang agak...
aku pon meluncur internet.. tengok-tengok.. dah lame rupenye..
yang aku jumpe tu, dah setahun lebih tak silap..
sebelom aku join blogging..hehe..
so, dah tau kite ni blogger baru, fikir-fikir lah dulu..
jangan maen post je..

then, den pon cakap kat kawan tu,
'buatnye korang sebar-sebar ni, tetiba ade orang bace pasal bible dalam tu..
then, dye tertarik dengan bible tu pulak.. convert..aha, sape dapat saham dosa? diam sudah beliau..huhu.. sorry bro..

aha, ni ade terjumpa kat blog, fikri[dot]com..
macam mane ntah dye cek.. tak faham sangat.. yang penting,
takde kene mengena dengan BLOGSPOT pon..
kesian dye,, tak pasal-pasal..

lepas tu unique visitor kat page tu pon tinggi sebab apa?
sebab memasing nak try buang s tu..
terbalikkan lah..grr..

( hidup belogsepot! )

before this, yang pasal undian Palestine vs Israel..
bagi yang dah tersebar macam aku, pegi lah cari, delete balik..hehe
memang kite tak tau kan, insyaAllah dapat pahale dengan niat kite untuk Islam.. :)
israel memang kaum yang bijak..
itu tak boleh di nafikan.. besar gile penipuan diorang boleh buat kan..
siot je, bengang pulak den dibuatnye..
jom lah kite doa kan kan Umat islam di Palestine semoga mendapat kekuatan
dan hak mereka kembali.. amin.. Love Peace.. (^_^)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers