::Followers ♀♂ ::

[ ye aku baru nak balik ]

halu..halu..halu..
Assalamualaikum..

semalam cuti raye dah mula.. bagi budak Agrotech lah..
bebudak laen bukan maen awal..2-3 ari lepas dah balik..
mereka kautim dengan pensyarah kot..
excited nak raye..

bebudak kat umah pelangai ni tinggal 3 org..
kid, afam, aku..
bebudak johor dah gerak semalam..
ramai jugak lah.. tak terkira aku..haha

japg dalam kul7 baru kami gerak balik ke selangor darul ehsan..
semoga selamat sampai dan takde tok anjang memane yang kacau..
amin.. :)

sekarang baru lah aku betol-betol dapat menjiwai lagu-lagu raye
yang pasal balik raye..perantau..mencurah bakti and etc..huhu

bagi sesape yang nak balik kampung or on the way balik kampung or
dekat kampung baru nak balik bandar, berhati-hati di jalan puase dan jalan raye..
aidilfitri untuk dirai, bukan di tangisi.. :)


out~

6 Coretan Jari:

al_hakim said...

semoga slamat sampai ye..

liyanalalala said...

selamat balik kampung. :)

Syafiqah Hashim said...

apex!..pika tag apex untuk jawab soklan2 ni keyh :)

jawab jangan tak jawab :)))

SELAMAT HARI RAYA!

http://pikalurve.blogspot.com/2011/08/soalan-soalan-hari-raya.html

apeXogamY said...

bro akim: alhamdulillah, dah selamat sampai..

apeXogamY said...

liyanalalala: nekasih2 :D

apeXogamY said...

pika: okey2, lambat cket pon takpe kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers