::Followers ♀♂ ::

[ berbisik ? ]

halu..halu..halu...assalamualaikum..

just nak pesan, kalau nak berbisik tu..
jangan lah depan orang ramai or orang tak ramai..
kalau orang tak perasan takpe lah kan..
takut nanti orang cakap kite tak sopan pulak kan.

ni ade gambo cket, anjing dengan kucing berbisik..
sape kate diorang suke bergadoh..hehe.. :)
ade satu blog ni best..jarijariaku tak silap..
biar betol kau cakap ni?...

takkan ko tak caye kat aku??
kau suke, ko punye pasal lah !~..
betol doh..aku tak tipu..dye tu..bla.bla..bla
sebelom tuan blog ni datang , baek ko gerak...
jangan caye we..tak best pon..serious doh..
dye jelous...best je aku tengok..

(uit, kau pon nak bisik jugak?)....(cis ! tipu rupe nye !)


::Selamat berbisik ye semuA::

10 Coretan Jari:

fyna said...

sweet je pic tue...
;)

cik bunga bukan name sebenar said...

agak2 apala yang dorg dok bisik2 tu..

[ apexogamy ] said...

fyna: sweet :)

cikbunga: itu lah pasal..im wondering too...

ciksyeqa said...

bisik2 manja gitu..hahaha

baru foolow :D

siti hidayah said...

wah2. tak sangka anjing dgan kucing ni boleh berbaik jugak. hehe

cik teynteyn said...

kite takot kucing ...

anjing lagi la. haha

[ apexogamy ] said...

ciksyeqa: itu pasal..nak jugak kucing bisik kat den mcm tu..hehe

[ apexogamy ] said...

siti hidayah: mungkin mereka tak penah dengar peribahasa "bagai anjing dengan kucing tu kot"hehhehe

[ apexogamy ] said...

cik teynteyn: kucing chomel pon takot? hehe..anjing tu..same lah..err

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.ziarah sini..:)
Sudi2 ziarah blog saya eh^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
(^____^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers