::Followers ♀♂ ::

[ bapak ]

halu..halu..halu..
assalamualaikum..

tengah hari tadi den ngan kengkawan umah...
balik dari kelas..habes dalam kul tengah hari..
then pegi makan dekat macam warung dekat-dekat dengan rumah kami tu..
makan punye makan..

tengah makan-makan tu.. tetiba owner warung tu datang tanye makan ape..
kire-kire guna kalkulator..
lepas tu dengar beliau cakap dekat seorang pakcik ni, "18 ringgit"
aik, pakcik tu makan cket je ngan bini dye..
then, makcik kedai tu cakap pakcik tu blanje kami..


masing-masing cakap lah kate-kate manis..
"terima kasih pakcik"^3...
pakcik tu cakap..
"pakcik tengok korang ni teringat dekat anak pakcik, dye pon baye-baye korang je"..
terus teringat ayah ngan mak kat umah..
dah lah jarang contact..
oouh man..aku macam, ouh man,, macam drama pulak..
bukan ape, just wondering..hurm..
touching lah pulak..

btw, ni ade video from matlutfi..
best, lawak, touching jugak..
*might sound a lil bit plastic, but his story is definitely not :)


dah umur macam sekarang ni, rase macam susah je nak cakap dekat ayah yang kite sayang ayadye, tapi sayang gile kot.. nak cakap tu..hurm..
'am sorry i cant be perfect'-Simple Plan.

7 Coretan Jari:

Nurul Jannah said...

baiknye pakcik tu :)

Budak Chomot said...

Perghhh best gila makan tak berbayar. Huhu.

soooooour said...

esk mnx pakcik tu belanja lg...haha..

apeXogamY said...

Nurul Jannah: itu lah..tersentuh jiwa dibuat nye..hehe

apeXogamY said...

Melin: best2..kalau tak letak ayam bebanyak..hoho

Soooooooour: hehe.. tak sampai hati pulak.. :P

EiZaRaZiErYa said...

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

missRieRie said...

haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers