::Followers ♀♂ ::

[ jom maen pasir ]

haluu..halu..halu..
assalamualaikum..

macam biase or tak berape nak biase..
entry bergambar bile agak kemalasan nak menaip..hhuhu
jom layan seni pasir..nanti bile pegi berkelah ke ngan family or kengkawan,
boleh cube buat macam ni..hehe













( yang ni memang budak betol rase nye)
pict source:google and 2leep.

ape-ape pon, kite mungkin dapat pahale kalau kite tengok sekali lagi dengan
mengingati kekuasaan tuhan..
ni baru seni pasir.. tanpa kehidupan..
Allah cipta kita dari tanah, macam-macam ada..
so, sape yang cipta manusia yang kreatif yang mampu buat seni pasir macam ni..
aha.. :)

15 Coretan Jari:

GreeN AppLE said...

wahh cool sngt ukiran pasir2 nie =)

very nice ;p

shiema sufian said...

Allah maha kuasa :)

CintaKhadijah said...

cun la!
subhanallah..:)

Eel said...

smart~

sabella mohamad said...

perghh ~!
cunn !

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

wah ...cantik la ..

nur atiqah wahida said...

menarik!!! :)

Nur Sulastri said...

wow, kreatifnya. huhu. gifted betul siapa yg buat ni semua.

apik pehe said...

bakat diorang memang besar

blogtilldrop said...

cun cantik meletup...

b a m b a m ' s said...

kreatifnyaaa~!!

cik lyna kaman said...

sumpah cunn yang gambar kereta tuee:)

apeXogamY said...

cun, cantik, kreatif kan..
sape lah yang cipta orang yang mampu buat seni sampai terbaek camni kan.. :)

kisah gadis stay up late said...

jum main2 pasir jugak :D

cik nurussalwa said...

cool.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers