::Followers ♀♂ ::

[ yeah, hepy belated ramadhan ]

halu.halu.halu..Assalamualaikum..

sedar tak sedar ramdhan menjelma kembali..
and sedar tak sedar jugak dah masuk 12 hari ia berlalu..
and sedar tak sedar dan bulan ogos kan..

tapi rase nye tak terlambat nak ucapkan selamat berpuasa wahai blog ku yang ku sayangi..
dan kawan-kawan yang jugak disayangi..
kesian kat blog aku ni, dah lame tak di update..memang out to date betol lah.hahah

bile bulan puasa je mesti ade orang yang cakap sumthing like this,
"oi, bawak-bwak lah bertaubat, bulan puasa ni.."
then ade lah jawab nye..
"aku bukan hipokrit lah..memang aku macam ni.."

kedua-dua nye memang betul..bagi aku lah..
tapi ade tapi nye..
aku pun tak tau nak cakap tapi ape..
tapi yang penting..bulan yang penuh dengan keberkatan ni,
jom lah kite same-same jadikan sebagai batu loncatan untuk menjadi lebih baik..
bukan jadi baik terus.. pelan-pelan kayuh..
Allah lebih suke orang yang buat baik tu cket tapi istiqamah daripada,
baik terus betol-betol ni, tapi kojap bonar..

so, selamat beramadhan.. semoga lebih baik dari sebelum-sebelumnye.amin untuk kite.. :)



0 Coretan Jari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers