::Followers ♀♂ ::

malaysia=malingsial??

Assalamualaikum.. kali ni nak cite pasal cyberwar pulak..

Isk3..sedih dibuatnye..kenape lha kite (malaysia dan endonesia) nak kutuk-kutuk..
isu bermula pasal iklan malaysia promote malaysia/iklan pakai budaya mereka..

1:wayang kulit
2:keris
3:lagu rasa sayang hei
4:dan lain-lain lagi..

Yang baru nie,ade hackers indonesia telah hacked beberape website utama
di malaysia, contohnya, proton, rtm, jusco dan lain-lain lagi.naseb baek xdew yang teruk..dah normal.

nenek moyang kite dulu rilex jew kan.. nape skunk nak gaduh-gaduh?
agpun ramai jew rakyat endonesia at malaysia kan..
yang kawen ngan orang malaysia pon ramai..
anak-anak pun cun n kacak je belaka..


kan dalam Islam,kalau boleh berdamai, kite lebih dituntut untuk berdamai..
kite sepatutnye, sayang-menyayangi..huhu.


Rasullullah pernah bersabda, :
tidak akan sempurna iman seseorang itu selagi dye tidak menyayangi saudara nya,
seperti mana, dye menyayangi dirinya sendiri. =)


sebenarnya, Malaysia dan Endonesia saling memerlukan..
tidak kira lha, dari segi dunia niburan, pendidikan,pembangunan..
 so, "kau fikir lha ae"

end of question paper
huhu~

4 Coretan Jari:

♥ adlin roshaida ♥ said...

biase lah tuh beb . akhir zaman kan . bia p lah indon2 tuh :)

noorafzan said...

harap benda ini takkan berpanjangan la.
tak bek kan.

[ apexogamy ] said...

betol3.. =P

sarah abadan said...

kita sebagai rakyat malaysia, kita tunjukkan sikap berbudi bahasa walaupun kena maki tahap menangis oleh jiran kita sendiri...sob sob~ peace ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers