::Followers ♀♂ ::

[ jumpe dompet? ]

halu..halu..halu..Assalamualaikum..

Cube bayangkan~ dompet hilang..
dalam tu tak banyak salah lah, dalam ratusan..
kat bank..ic..laen-laen kad.. surat-surat penting.. resit..
fuh, memang penyiksaan jiwa lah kan?

Cara terbaik adalah= tenang+usaha+doa+tawakal..

Alhamdulillah dah jumpe pon dompet yang hilang tu..
kawan apex jumpe kat dalam poket seluar beliau pagi tadi..
lupe letak kat dalam seluar dye time pinjam aritu..
lagipun kan dah dekat seminggu,
takkan nak cari kat seluar-seluar membe kot, nanti di kate ape pulak..
hehehe.. :D

Time dompet takde 2-3 hari ni kawan-kawan blanje makan cket..
Kesian diorang tengok kawan tak makan..
bile dah jumpe ni, tak manis lah kan kalau tak blanje balik..
so, belanje lah jugak cket-cket.. hehe :)

( tu dia dompet nye.. laen kot dengan entry lepas tu..haha)
yang engat timberland je.. :P

sekian.

4 Coretan Jari:

cik nurussalwa said...

alhamdulillah.. jumpe dah.

[ apexogamy ] said...

hehe, syukur.. :)

shida saje said...

shida pun jumpa dah ..hihi ^_^

Budak Chomot said...

Lerrrrrrr, dalam poket seluar je ke?
Huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers