::Followers ♀♂ ::

[ jumpe memacam ]

halu..halu..halu..Assalamualaikum..

just nak cite cerita pagi tadi je..
bangon pagi...macam biase lah..pergi cari sarapan...
nak masak barabg-barang dapur tak de sangat..

al-maklum lah..den ni duk terceruk di pedalaman juasseh..
so dalam perjalanan nak pergi ke kedai mak cik.....err.. tak taw lah name beliau..
terjumpe tupai yang agak besar lah..
tapi kire tupai terbesar yang pernah den jumpe lah..
badan dye besor cket dari dari kucing dewasa biase..yang belom modified..
terkejot den bersama kawan.. engat nak terjun tangkap..
sebab tupai tu pon kat atas tanah je..bile fikir balik..
kalau dye gigit ni..mau putus jugak separuh jari...


lepas tu, terus kan perjalanan..
jumpe pulak ular..tak tau ular ape..
tapi kepale dye leper..tak ular tedung..ular sawa...
yang ni lagi bahaye..kalau kene...seminggu tak dapat update blog..


sampai dekat kedai tu..
den dengan arep(kawan) beli lah nasi lemak 5 bungkus..
time tengah tunggu makcik tu bungkus..ade makcik laen datang..
then, ade pekerja kedai tu pon cakap,
"kak limah nak makan ape?"
den dalam kepale dah terbayang hantu kak limah..
toleh belakang tengok kak limah tu..
lebih kurang macam cite tu..just beliau pakai scaf je..
den pandang depan balik, tahan gelak beb..hahahhahaaha..
 lepas tu, kami pon balik dan makan bersama rakan rakan di umah sewa..

cube bayang kan kak limah ni pakai scaf...haha

ok geng..till then. :)

12 Coretan Jari:

Rahmad said...

wah bnyak benda jg yg teserempak..

jgn terserempak dgn harimau sudah...

[ apexogamy ] said...

haha..kalau jumpe harimau..
kene wat entry khas lah utk beliau..

=YunChanKhalid= said...

usop wilcha lalalalaa. hehehe

Budak Chomot said...

Haha dekat Kuala Pilah pun ada Kak Limah jugak eh? Hee

[ apexogamy ] said...

chomot: ade..tekejot den..huhu

=YunChanKhalid=: aik, usop wilcha? agaga..err..ade kene mengena ke...

shereena said...

klu jumpa kak limah lg tolong smpaikan slm kat dia ye.hahaha

Fauzie Jasmani said...

Singgah gegar sini..salam kenal..nak follow boleh?

Latest Entry : Jom Merempit dengan ChurpChurp!!! Ada berani?!!!

cik nurussalwa said...

hahahahahaha..
kak limah oi..

nurulfzz said...

mencabar btol prjalanan


hye..dtg blogwalking kat cni =)

Nurulfzz.blogspot.com

adib syazwan said...

kak limah sihat?

farahashim said...

wah!! dpt jumpe kak limah la..HAHA xD

alexa yussida said...

nasibla siang hari kn..kalo mlm mmg kak limah btol la tuh:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers