::Followers ♀♂ ::

[ senyum ]

halu..halu..halu..Assalamualaikum...

kali ni nak ce cite pasal senyum pulak..
senyum ta perlu kata apa-apa~ (ikut rentak lagu)

seperti yang kite tahu, (tahu ke?)
"kalau kite senyum kite guna lebih kurang 16 otot je,
and kalau kite buat muke masam or kerut, guna 43 otot je"


so, ini menandakan bahawa senyum tu lebih senang daripada kite dok buat muke tension.
senyum jugak salah satu cara nak kurangkan tension or sakit kepale..(apex selalu buat, ok lah)..
Ade kajian mengatakan bahawa  orang yang selalu senyum, hidup lebih sihat dan lebih panjang jangka hayat.
lagipon,
Nabi Muhammad juga penah bersabda, "senyum itu sedekah" :)

~senyum lah walau anda dilukai~
memanglah orang cakap, 'buat ape senyum kalau tak ikhlas?'
tapi kalau orang tu tengah menangis atau sedih senyum..
rase macam tersentuh je..
"kau ok tak ni?"
"aku ok je..hehe"..(even tengah menangis dye tersenyum)

bagi kes lain pulak, masalah nye timbul bile kite senyum kat orang tu orang salah faham..
macam dekat entry ni --->perasanSudah

(me with alex)
pesanan penaja: kalau cikgu or pensyarah or parents or orang tengah marah, jangan lah pulak senyum sokmo, nanti kena pelangkong sesia je ! hehe

::heppY men'SenyumkaN diri ye semuA::

9 Coretan Jari:

cik nurussalwa said...

haa.. bgs la.. senyum byk2 k.

adwafarahin said...

:)

Miss Eiza said...

sengih............!!!!!!!!!!!!! :))
haha

anne jasmine said...

senyum jgak... byk2...

cinta nabella said...

yeah! senyum itu sedekah ..*suka snyum :)

[ apexogamy ] said...

senyum, tak perlu kata apa-apa :D

shereena said...

senyummmmmmmmm (^___________^)

hahahah:)

Arneza said...

alolo...comey nyer kucing itu senyum....

zora said...

auhlah kita senyum..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

As a traveller in this temporary world full of lies.

Daisypath Happy Birthday tickers